St. Agustine

2011-03-26 @ 18:59:47
Sooooo
Igår åkte jag och Tova med LG (Lauren) till St. Augustine och det är en av USAs äldsta städer som spanjorerna byggde upp. Bara en timme bort från Daytona kändes det som om vi åkte till en helt ny värld. husen gatorna allt var anorlunda arkitekturen var fantastisk.
Jag och Tova went crazy börja shoppa hej vildt för allt var så nytt men egentligen var det inte det haha we got a little bit to exited.
En underbar dag spenderad i en underbar liten stad.
Första stoppet blev efter att mina näsborrar sniffat upp en doft av popcorn och jag älskar popcorn:) det kändes som om vi var i en annan värld när vi klev in i butiken..vet inte vrf men det var så annorlunda jämfört med vad jag sett innan jag älskade det tror dom hade 59 olika smaker på popcorn men jag fick sån panik att jag till slut valde vanliga salt popcorn bcs they are the BEEST!!
Vi köpte choklad och fudge, va mkt choklad dom hade där inne trodde jag skulle gå bananas!!
Äsch här kmr bilder!!
Tova  and LG
Popcorn!!!!!
Godis:)
Lite Pippi långstrump känsla på affärn om ngn kmr ihåg hennes godis affär?
Älska Oreos!!!
Munnen full med Popcorn!
ha det gött så länge
Xoxo
Vaal

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Godisparadiset? :-)

2011-03-29 @ 14:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback