La Fiesta!!

2011-03-24 @ 07:16:31
Soooooo
Först vill jag bara svara till ett av mina fans haha DB står för Daytona Beach Yeaaah :) it is also called Dirty D så nu vet du alle va det står för och jag hoppas du vet att jag bor i Daytona Beach va? :)
Mohahaha
Anyway igår var det tisdag och tisdagar betyder La Fiesta!!! arrrriba arrriiiiba!! det är en liten resturang som säljer sina saltiga margeritas för en billig peng så där brukar vi hänga på tisdagar, själklart inte om vi har skola dagen efter ...peeeee
Jag åkte med Ang och själklart när vi kom dit så var det knökat!! Hade fint sällskap av Josh och Chris eftersom jag inte kunde sitta brevid ngn annan så blev det dom..nää jag skojja bara det är dom skönaste killarna ever.
Eftersom vi var så många i samma sällskap bestämde vi oss för att flytta Hem till Brianna, Björg och Dinas house trevligt trevligt...soooo efter lite snick och snack åkte vi till OD ( ocean deck) en härlig liten go strand restaurang som spelar skön musik.
Lite tråkigt dock att g ut denna veckan och resten av månden tror jag...för vi har besökare hela månaden nämnligen Spring breakers prutt på det...men men vad ska man göra alltid trevligt med lite nytt folk och snart lämnar dom ändå stan så inte ska vi vara ledsna.
tjo och ching måste sova ut och springa in the morning och spela fotboll :)
Chris & Josh at La Fiesta
In the car on our way to Ocean Deck:)
Xoxo
Vaal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback