Helg!

2011-03-11 @ 06:01:28
Sooooo....
Gud vad jag känner att det är tråkigt med att skriva blogg jag har lixom tappat mitt sting, my fire, me desire and all that other BS u r supposed to feel when u r writing a blogg.
Men men what to do kan ju inte direkt tvinga fram det... till helgen vad händer då utgång? nja vet inte just nu känne rjag mig inte riktigt sugen på det men vi får se...det är bike week här i daytona så det åker runt miljontals knuttar här och brummar så funderar på om man ska klä upp sig med lite bike tema och köra stan:) haha
imon sista skola dagenpå veckan fyfan och det börjar ed matte prov som jag knappt kan hälften på fyfan va tråkigt måste klara det också annars är det inte bra !!
På lördag blir det 2 matcher som är 1 ggr 40 min lite tråkigt att de är så korta men bättre än ingenting:) man ska vara glad för det lilla man får.
jäjä kan höra av mig later aligators kanske efter matcherna eller efter söndagens dop...våran coach har dop för sin son. kul att göra ngt annat än att sova till 4 på en söndag :)
jäjä ha det gött sålänge
xoxo
Vaal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback