Golf,Köttbullar,Match& Grillning

2011-03-15 @ 16:58:19
Sooooo
Idag är det tisdag och jag bara längtar tills det är fredag för Spring Break is on it's way guud va skönt:) för efter spring break är det bara 1 månad och ngr veckor kvar tills jag åker hem...I need a BREAK!!
Anyway...i fredags så åkte jag och Krizzy och kolla på när Allison spela golf. det var kul ´, trodde dock inte att det skulle vara det men det va det:) efter det åkte jag back to the dorms och vilade lite...förberedde mig för en svensk middag med Allison och Elina fy faaan va gott det va!! :) haha Köttbullar, Potatismos Gräddsås och Lingonsylt!!!
Underbart säger jag bara haha det där är riktig mat äkta husmanskost Guud va ni har det bra där borta i Svea som kan äta all mat som bara gör en gott haha
men men nog om mat... efter våran underbara dinner så gick vi och la os strax efter...inte så mkt mer hände kolla lite på nyheterna också om Tsunamin som va och jordbävningen.
Lördag vakna vi och spela lite Guitarr Hero haha och tydligen spelar jag på left flip och inte right som är mest vanligast haha vafan vet jag...efter lite spelande var det dags för våra två tränings matcher som vi vann guud va jag är sämst på att skriva blogg haha känner bara hur tråkigt det jag skriver är men men who gives a shit!!
vi hade dinner med laget efter och Alummni kom( spelare som redan graduated)
efter det var det utgång så klart och den kvällen va rolig haha
jag kom ihåg att jag föröskte hitta mina sister roots med ngr andra choklad brudar haha och jag kände mig sååå dissad haha hängde inte riktigt med i deras svängar...en av dom såg så sur och bitter ut ( tror hon var ledaren i gruppen) haha gud va pinsamt anyway kvällen sluta på mcdonald och dom har fan ingen Garlic dip så det är sjukt tragiskt!!!!
Söndag var det upp tidigt  för att gå på tränarens sons dop som inte är det samma som hemme i Svea...det var ändå värt att gå för tt se hur det va och mest för barres( bebisen) sen bar det av till coaches päron och åt underbar tv mat ni vet sån mat som serveras på tv shower haha och grillas ute på en sån typsikt amerikansk utegård..haha
det var min helg hörs snart igen med mer spännande äventyr
Xoxo
Vaal

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Åh, kul att du börjat blogga igen! Lägg upp lite bilder så kanske det känns roligare? Tycker att du sköter dig bra i alla fall (hittills) ;-)

Tiden går sjukt snabbt! Snart är du hemma igen :-)

Lycka till med all kaviar! Haha!

2011-03-15 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback