Godis!!

2011-03-17 @ 20:19:11
Soooooo
nu är jag trött på att amerika håller på och förtjockar mig!!(lite är det mitt egna fel men ändå)
JAG måste sluta äta all junkfood!!! det är inte bra för mig!! usch vänta bara tills jag kmr då ska jag äta äkta hederliga svenska varor!!
som ostbågar, chips och haha nää jag menar riktig husmanskost!!
det känns redan som om jag snackat om detta haha men men who cares!!
My ass care for sure!! haha
nu måste jag iväg och äta lite sallad lr ngt och efter det plugg plugg plugg!!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Sluta låta så deppig nu Val. Du är ju för tusan i Florida! Här hemma har det börjat snöa IGEN! Helt otroligt. Njut av en snöfri miljö så långe du kan :-)

2011-03-18 @ 16:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback