Back to Real Life Again

2011-12-02 @ 20:40:04

Ja efter att ha missat en hel vecka av skola och nu vara tillbaka efter vår 2-0 förlust mot Lee känns lite sådär:( är lite besviken att vi förlora matchen för det kändes ändå som om vi hade matchen men släppte in två skit bollar för vi gjorde ngr misstag:( annars tryckte jag att vi hade spelet och satte deras försvar under press och dom bara rensa undan bollen inte vetandes vad dom skulle göra med bollen!! Men men back to school:( Det ända som är skönt med att vara tbx är ju det sköna vädret det slår ju Alabama vädret så hårt!! Idag har jag på mig shorts och linne så jag är nog lite nöjd ändå:)

Xoxo
Vaal


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Nice miljö du befinner dig i... Ska vi byta?

2011-12-03 @ 09:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback