Back to Florida

2010-09-05 @ 15:45:20

Jaa nu sitter vi i bussen igen på väg hem efter våra två matcher i Alabama. Vi vann bägge matcherna med 2-1. Matchen vi hade idag var lite jobbigare för min del och jag kände att jag inte kunde löpa fult ut pga av min baksida och framsida ljumske. Att jag har Effin cooper på måndag gör inte saken bättre. Jag kmr be för ett mirakel att jag slipper springa på måndag för springer jag på måndag kmr jag aldrig ha kraft för matchen på onsdag, eller jaa den kmr bli kämpig.

Men vi vann bägge matcherna och förhoppningsvis hjälper det oss högre upp i rankingen.

Jag vill bara bli frisk i mina ben så jag kan ge allt till 100%.

Labor day på måndag så det betyder ingen skola på måndag:)

sen börjar den det på riktigt.

Har inte så mkt mer att säga mer än att jag saknar alla hemma och att min mamma<3 är bäst:)

 

jag har fått en adress och ett mobil nr om det är ngn som vill skicka ngt kul till mig så är det bara att säga till:)

 

Jag hör av mig snart igen:) ska försöka med lite mer klipp, det är nog roligare med dom:)

 

puss på er!!

 

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback