Loooong Day!

2010-10-01 @ 06:18:11

 

Idag var det en lång dag i skolan men det gick ganska snabbt, och lektionerna var ganska intressanta. Haha kanske för att vi kolla på film i 2 utav 4 lektioner:)

imon har jag sovmorgon och bara en lektion men måste gör lite ärenden som att gå till min managment lärare och fråga om råd för jag fattar typ inget av vad hon säger med hennes dialekt. Men dte löser sig nog:) sen måste jag till trainingroom för lite rehab och efter det till min advisor to se if my 4-yearplan is correct.

Anyway tomorrow it is gameday against Flo Mo and the girls säger att dom spelar riktigt fult och sparkar efter anklar och allt.

Men men I'm exited for the game tomorrow:) with my new Jamaican Cleats!!!

jaja måste nana nu vi hörs

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback