Milky way

2010-03-13 @ 18:18:07

Igår var det Cuba pub som gällde för oss, jag, Louiza, Bella och My åkte in till Nicosia för att dricka goa drinkar och lyssna på cubansk live musik. Det var riktigt trevligt och vi njöt av våra ( lite för starka men det gick ändå) drinkar samt live musiken. Jag tror vi är där i någon timme eller så och vem tror ni jag ser komma...Voldermort!!! Gaaaah hur litet är Cypern egentligen (faktiskt väldigt litet men ändå!!) ?! Jag viskar till Louiza, ” Eyy can you se who that man look likes” hon skrattar och säger ” haha Vale you think THIS is Lenos” jag skrattar tillbaka och tänker att jag bara inbillar mig. Sen ser jag han igen och jag ber Bella kolla och se vem hon tycker den mannen liknar...innan hon hinner säga ngt inser jag själv att det är han” Helvete det är ju för fan Han!”

det fanns inte så mkt mer att säga mer än att hälsa. Han vet ju inte att vi vet om dom olika ”sandlåderna” som han har lekt med eller vad vi nu ska kalla det.

I alla fall så klarar han inte ens av att se på mig eller att prata med mig...jag undrar varför?

 

Annars så har det hänt mkt roligt idag igen för vi slog till igen mot hans babe:)

detta var inte planerat men vi skulle hämta upp Mysan innan vi åkte till the supermarket.

Hon messar oss att Voldermorts älskling står parkerad på ett underbart ställe och vi kan slå till med uppdrag nr 3:D

Planen var att jag skulle hoppa in i bilen bakifrån( det är gjort av ett slags plasttyg , så det finns en dragkedja som går att dra upp) gå fram till förar sätet och öppna motorhuven och hälla mjölk där spolar vätskan ska vara gud vi har suttit på denna planen länge och inte kunnat göra det eftersom bilen aldrig stått bra parkerat.

Men idag!!! Vi tackar Gudarna för inte nog med att bilen stod jävligt bra till, den var OLÅST också!!

Så här gick det till.....

My går in till honom och låtsas vänta på oss för att vi ska plocka upp henne. Hon har även sin mobil redo att ringa ifall han skulle komma ut. När hon väl är inne ringer hon en signal så vi vet att det är klart att köra.... en signal går och jag och Bella är igång.

Jag öppnar dörren och öppnar sedan upp motorhuven( vi hade ”pluggat” på vart allt skulle sitta på just hans bil så vi var väl förberedda) trycker upp spärren som vi hade haft problem med om vi inte ”pluggat på”. Bella håller upp motorhuven medan jag häller i mjölken. Vi hade en hel liter mjölk( som Louizas pappa hade bidragit med eftersom vi inte hade ngn med oss) och vi hällde i allt!!

Åh herre jag vill se han när han ska använda spolar vätskan haha om han nu använder den för den kmr bli rätt så sur med tanke på värmen som börjar komma på dagarna!

 

Nu känns det som om kriget börjar komma till ett slut för jag tycker synd om Voldermort.

 

Det finne en sak till vi har gjort men det är för grymt att berätta. Vi får se om det kmr fram när tiden är kommen....

 

Övrigt så har vi match imorgon och det är den näst sista, tagga tagga tagga!!

Louizas hund fick fyra små valpar. Dom trodde en var död så den låg fortf i sin hinna och bortlagd åt sidan , men vi såg att den rörde sig jag sa till Louiza att lägga tillbaka valpen hos mamman så hon kunde ta bort hinnan. eftersom vi luktar annorlunda så fick jag säga till hur hon skulle göra.

Valpen såg fortf väldigt död ut och andades inte, men den rörde sig. Jag sa till Louiza att ta upp den med dens mage liggandes på hennes handflat samtidigt som hon gnuggade den över ryggen för att få igång andningen på den och få pp värmen. den hade väldigt mkt slem i halsen så vi ändrade lite på huvudet så att luftvägarna öppnades. Lillen tog ett stort andetag och vi gav tillbaka den till mamman och bad till gudarna att den skulle klara sig. den andades tungt och ojämt och mamman visste att den var tvungen att äta för att få igång lillen. Vi lämnade dom en stund för vi kände tt vi inte kunde göra s mkt mer.

 

20 min senare kom vi tillbaka och den döda lilla valpen rörde på sina små ben och åt och rörde sig som sina syskon!! wiie vi rädda den:D

haha Louizas mamma fråga mig hur vet du allt det här, hur visste du hur Louiza skulle göra för att få den att andas?

" jag såg det på 101 dalmatiner, det hända samma där med en av valparna" sen har jag ju också snappat upp det från alla jädrans hundböcker jag läst för pappa sa " läs först om hunden så kanske du kan få en" haha

Hoppas Lillen klarar sig kolla till ngn annan dag:)

vi hörs snart igen för det är full rulle här i Dali:D

 

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Postat av: Alexandra

Valerie, jag är chockad! Vad fan är det med dig? hahaha! War's over, okej???

NÄR KOMMER DU HEM?????????? Saknar dig!!!!!!

2010-03-28 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback