He is a backstabbing B*tch

2010-03-12 @ 10:07:11

Kolla in våran "filmblogg" http://kouti.blogg.se/

Mkt har hänt den senaste tiden, kan börja berätta att My åker till Grekland den 22 mars och ska stanna där i 3 månader och spela för ett annat lag. Spännande!!

km kännas konstigt nu när det bara blir jag och Bella kvar och inte lilla Mysan!

 

Vet ännu inte när hemresan blir, men strax efter sista matchen som e den 21 mars.

 

Här i alla fall börja det bli riktigt varmt på dagarna och just nu sitter jag och steker i bikini på balkongen:D

 

Angående min lilla flört som jag haft här nere är över, han var rolig och underbar i början men sen tröttna jag på skiten haha nää men riktigt så gick det inte till....

Han ändrades och jag märkte att han bara satt upp en fasad för att verka alldeles perfekt och underbar som han inte var, varken mot mig eller dom andra tjejerna.

Jag fick reda på att han lekte i någon annans ”sandlåda” samtidigt som han byggde slott i min.

(För jävla fullt slott btw). Det funka inte riktigt för mig med att man ska hoppa runt i en massa olika ”sandlådor”, vet inte riktigt hur den idiotens regler gäller när det kmr till sånt, men det är ganska uppenbart nu i efterhand:)

 

Efter att ha fått lite visa ord från min storebror, vaknade jag till liv efter att ha tagit en tugga av det giftiga äpplet. Jag var nog mer kär i själva kärleken än i lilla Voldermort ( hans nya namn hehe).

Det var mer dåliga stunder än bra stunder med honom. Men jag insåg det bara inte, jag visste det men jag förnekade det!

Men nu när jag är klar vaken och kan se allt klart och tydligt mår jag riktigt bra. Cruella Devil is in town:D

 

Efter att en liten fågel viskat i mitt öra vad Voldermort hade gjort, var det krig! “Odjuret skall dö”

Detta skedde precis innan tränings tid och jag trodde han skulle vara där och träna som han oftast brukar vara. Med bestämda steg går vi upp mot tränings arenan och d säger Bella ”fan vad gött det hade varit med ett ägga honom just nu”, jag tar ut handen ur fickan och visar henne att jag håller i ett ägg. Hon brast ut i skratt och säger ” helt rätt obita”. Jag ser bara hur jag äggar hans lilla ”älskling”( bilen).

Men hans ”babe” är inte där Helvete!! sen under träningen kommer han fast hans bil står på fel sida så My (som inte tränade den gången) är helt maktlös. Och vi är tvungna att vänta till det rätta tillfället.

 

Efter träningen åker vi hem och förbereder oss för att gå ut på jakt efter hans ”kära älskling”

Vi hittar den inte och vi åker till varje tänkbara ställe där hon kan stå och vänta på sin dom. Visst är det fel att hon ska få ta straffet efter vad Voldermort har gjort men someone has to pay:)

 

Efter ett intensivt letandes åker vi hem till honom för att se om hans bil står där lampan är släkt och vi smyger sakta förbi...men nej ingen ”babe”. Vi vänder lite längre upp på gatan och jaa precis som i film haha dyker dom upp längre upp på vägen. Det finns inget annat att göra än att möta honom face to face. Haha nu börjar paniken för han förstår att vi vart ”hemma hos honom” för vad annars ska vi göra på hans gata. Han blinkar med ljuset för att vi ska stanna och jag stannar lite halvt tills Bella skriker ” VALLE KÖR, VI HAR ÄNDÅ INGET ATT SÄGA TILL DEN IDIOTEN!!” stressad som jag är för situationen innan, blir jag ännu mer stressad för den nya situationen som precis ska komma. Jag kör vidare och sen skriker bella igen ” Åhh herre han backar efter oss, KÖR KÖR KÖR VALLE!!” Hahaha gasen i botten var det, med våran skabbiga lilla Ford, jag kmr till en korsning och han är fortf efter oss i sin monstertruck, jag växlar fel och vi tappar metrar. ”VAD SKA JAG, VART SKA JAG KÖRA?!” ropar jag med skratt och panik i rösten. ”JAG VET INTE KÖR TILL VÅRAT HEMLIGA STÄLLE” ropar Bella som har full koll bakåt. Vi lyckas hålla oss på vägen precis, fast i kurvorna blev det lite svårt men jag klara det med nöd och näppa. Vi lyckas ta oss till det ”hemliga stället” eller snarare ”idiot stället” för han kom i kapp oss och där stod vi sida mo sida.

Han öppnade sitt fönster och jag sa till Bella att öppna sitt, men hon vägrade och bara satt och stirra mot mig. Vi bytte förare och han sitter fortf och väntar på att vi ska veva ner rutan.

Men Nooooo, vi sitter bara och väntar tills han e klar, och visst blir han klar. Han kör iväg i rasande fart...

 

Än är det inte över....

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback