Don't mess with the Swedish girls specially when one of them is named Valerie!

2010-03-12 @ 14:18:35

Ja efter vårt lilla möte med Voldermort på hans gata, prata vi inte så mkt med honom. I alla Fall dagen efter “sjöng fågeln” ännu en gång att hans älskling(bil) stod fint parkerat utanför skolan. Jag och Bella åkte iväg för att se om vi kunde slå till...Perfekt Hon kunde inte varit bättre placerad. Vi åkte tillbaka för att hämta My, för hon passade bäst till detta uppdraget. Hon är inte lika lätt att känna igen som mig själv eftersom jag är den ända chokladfärgade bruden i byn. Haha

 

Vi plockar upp henne, berättar fordonets position och jag räcker över vapnet ( 2 ägg) till henne. Vi beger oss till platsen(skolan) och uppdraget är igång. Jag springer in i bokhandeln för att det inte ska verka så misstänksamt haha samtidigt som Mysan springer runt hörnet och krossar äggen på motorhuven. (varför vi valde motorhuven är för att äggen suger åt sig färgen om dom får ligga och steka ett tag och man måste måla över för att det verkligen ska försvinna).

Detta gjorde vi någon gång förra veckan och igår såg vi att det fortf finns ägg ”märken” på huven:D Mission accomplish!!

 

Igår slog vi till igen, “hon” stod parkerad ännu bättre denna gången.

 

Vapen: Banan och Sardiner( hade gärna velat ha sur strömming) som fått stå i några dagar.

Jag körde flyktbilen, medan My stoppa bananen i avgasröret och Bella stack in handen i bilen och placera fisken längst bak i baksätet.

 

Så fort dom gjort vad dom skulle göra sprang dom tbx till bilen och jag trampa gasen i botten! Hahaha

Vi vet inte om han vet att han har fisk i bilen:D hoppas han inte märker det förens om ett jävla bra tag:D:D:D

 

Vi har lite mer saker som ska göras, haha men bara så ni vet kmr vi aldrig göra ngt riktigt farligt som kan skada bilen, för så hjärtlösa är vi inte mohahaha....

 

Jag åter kommer med mer info om Voldermort.

 

Annars så har vi två matcher kvar att spela och sen är allt slut:) ska bli skönt för jag känner mig riktigt sliten i kroppen.

 

 

 

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback