Cypern!!

2010-06-17 @ 15:27:01
Ja tro det eller ej men jag är tbx på Cypern igen...
Nu har jag varit här i ungärfär 3 veckor. Har faktist varit duktig nu när jag vart här nere och vart på gymmet varje dag och tränat kondtion inför USA!!!!
Omg att jag är påväg asså, fast ännu är inte allt klart måste få visum också innan resan till San Francisco kan bokas!!!
Har mailat lite med min nya roomate lite , fick inte så mkt utav henne men kanske lite svårt att bli best pales över nätet haha man vill ju inte verka skum:)
Annars livet här på Cypern är varmt och gött, händer inte så mkt mer än träna träna träna;)
Jaja finns inte så mkt att snacka om men  jag återkommer när det börja närma sig usa lite mer:):)
Xoxo
Vaaal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback