Rumpnisse också!

2010-01-21 @ 12:50:20

Jag är sämst på att ljuga, jag kan inte ljuga!! Fråga My!!

Och jag kan absolut inte ljuga för min mamma! Pappa lite kanske men då är det mest vita lögner, men inte ens det klarar jag av för det slutar alltid med att jag berättar det för honom. Alfred kan jag nästan ljuga för , men tungan knyter sig. Så honom ljuger jag aldrig för. Melvin ohhh haha!! Han är enklast att ljuga för, han tror fortf att han och jag är släkt men egentligen är han adopterad!

Och till mig själv tror jag att kan ljuga men i slut ändan vet jag att det är en lögn och jag erkänner sedan högt för mig själv!!

Så nu måste jag vara ärlig mot mig själv och säga att jag är KÄR i Lenos, Fan ta honom för det. Visst han är inte perfekt och han har sina brister men han är för jävla underbar!

 

p.s Jag varnar för nästa inlägg d.s

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: sofie

Val, jag är så överglad för dig! En ström, varm, for genom mig när jag läste. Kär eller ej, njut av livet. ('v')

2010-01-21 @ 15:20:02

Postat av: alexandra

ååååååååååhhhhh, vad grymt gulligt du skriver!!!! du är så jävla härlig valerie! :D

2010-01-27 @ 20:08:05

Postat av: Isa

Jaaa, skriv mer! Eller ännu bättre, gör sak av ditt påstående på min blogg och KOM till oss! ( du ska få den bästa sängen jag lovar). Vi har en del att ta igen på snackfronten du och jag :D

Snälla ring! )(har dock bytt nr) ge mig ditt nr så messar jag/ringer. SKYPE är en väldigt bra uppfinning. ge mig en tid bara så vi får prata ut kära du. (10 h före)

pusss

2010-02-03 @ 12:11:46

Postat av: camilla

GULLLLLLLUNGE!!! du är värd de snygging, mer än någon annan! *****

2010-02-08 @ 21:27:18
URL: http://metrobloggen.se/camillahall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback