Latte Macchiato!!

2010-01-19 @ 23:49:24

matchen mot Salamina åkte jag, Bella ,Mysan och Louisa in till Larnaca för att ta en liten fika på Starbucks!! Det blev en Caramell Macchiato och en choklad cookie med vit choklad I!! Fy fan vad längesen det var med en Macchiato!!

efter fikan hände det inte så mkt mer än att jag försökte vinna ett litet gosedjur från en sådan där krokmaskin eller vad dom heter. Jag lyckades få tag I en varje gång jag körde men så fort kroken slog i taket tappade jag den!! haha fan vad jag svor åt den asså! Ville bara sparka ner maskinen så ja kunde få mitt lila gosedjur! Haha

 

En annan dålig sak som hänt, som inte är så bra för laget är att Ksenja som fick rött kort förra matchen har åkt hem. Känns konstigt men hon sa att hon inte riktig trivdes. Riktigt tråkigt. Men en sak vet jag att vi är dödsdömda mot nästa motstånd! Apollon och vi har slagit vad om att jag, Louisa, Mysan och Bella springer nakna runt Dali om vi vinner haha!!!

Undra hur detta skall gå!! vi får helt enkelt vänta och se!

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: alexandra

åh, vad roligt! jag hoppas definitivt på VINST! haha :D

2010-01-27 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback