Första matchen på det nya året!

2010-01-11 @ 16:21:47

Ja då var det åter till fotbollen igen!

Vi spela vår första match i lördags med det "nya" laget (minus Elin,Åsa och Frida som inte åkte med tbx)

det var lite nervöst för tjejerna som stanna hemma var viktiga för laget. så vi visste inte riktigt om det skulle hålla.

 

Laget vi mötte hade vi spelat mot tidigare i en träningsmatch och förlorat med 2-0. det var en riktig skitmatch och vi släppte in 2 skit mål. Men i Lördags så Kicka vi ass och vann över dom med 2-0!

Spelet funkade bra och vi rullade boll som aldrig för. Nu ligger vi tvåa i tabellen och väntar in nästa match mot Salamina och därefter möter vi de fruktade Apollon, som är ett riktigt bra lag!

Annars händer det inte så mkt, lite små sjuk så jag hoppade över träningen idag. Sen har jag en massa ansökningar jag måste göra till de olika skolorna jag skall söka till i USA.

Sen ikväll vet jag inte vad som händer....

 

 

Xoxo

 

Vaal



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback