Andra matchen på det nya året!

2010-01-18 @ 19:53:54

 

Idag hade vi vår andra match mot Salamina igen och första målet kom efter 10 min av moi( franska för jag). Det var en riktig tuff match och underlaget hjälpte inte till och det sög i benen som tusan.

1-0 var resultatet till halvtid.

 

Andra halvlek skulle inte bli enklare, vi tappar rätt mkt på mittfältet för båda våra innermittfältare ( Roxanna & Ksenja) har väldigt lätt för sig att springa uppåt och anfalla men att ta det defensiva jobbet är inte deras starka sida. Kanske lite svår för dem eftersom båda egentligen är yttermittfältare.

Men men vi tappade mkt i mitten och Salamina hade ett bra tryck emot oss. Dom får en hörna som dom lyckas nick skarva in i mål på ngt konstigt sätt. Ani( målvakten) hålls fast av en spelare och Bella lyckas inte nicka undan bollen eftersom Ani boxar henne i backhuvudet.( Ouch). Det står nu 1-1 i matchen. Jag är trött som fan och det suger i benen och min mage känns inget vidare. Men mina tankar säger ngt annat.

”Vi får bara inte förlora, vi kan inte bara förlora såhär!! det finns inte!!”

Jag tror inte jag har presenterat er för Helena?! Haha den här bruden är nog en av dom skevaste människorna jag träffat i mitt liv:D

 

Hon lyckas alltid få till det och då menar jag alltid. Jag har ingen aning om hur jävla många inhopp den bruden gjort, men varje gång hon kmr in så gör hon ett jävla ”Zlatan-mål” ( no offends to Zlatan) och denna matchen slog hon till igen! Ett nick mål på en hörnrensning! Sicken DRÖM hon är!!!

Det var en riktig kaotisk match idag!

Ksenja fick två gula kort och ni vet vad det betyder gult +gult = rött! Och det var det ända Costas sa att vi inte skulle dra på oss, en massa kort!!! Gamoto( helvete)

Två spelare mucka med My, haha den ena sa ” jag Knullar din mamma” på cypriotiska. Mysan bara gick därifrån och skratta! Den andra spelaren skallade My och domar jäveln såg inget!!! På tal om domare så var linjedomaren för jävla rolig! Han viska till mig ” you are offside” haha sen när är det okej att linjedomaren får göra så?! Ngn som har ett bra svar?

 

Jäjä Mysan näta ett riktigt snyggt mål när det var ungefär 15 min kvar. Och det kändes rätt så säkert att segern var vår.

 

Det var allt om matchen, men annat kmr snart!! jag lovar!!!

Xoxo

Vaal

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback