Seg Segare Valerie

2010-02-28 @ 11:10:27

Jag har inte varit så bra på att hålla er uppdaterade.

Förlåt!

 

Ja vad har hänt det senaste , vi har spelat träningsmatch och en serie match. Det känns verkligen i kroppen och man känner sig trött och seg i benen.

 

Vi ligger på andra plats och har 3 viktiga matcher framöver som vi måste vinna...känns jobbigt eftersom man känner sig lite utsliten. Vi får se hur det går. 20 Mars är sista matchen så hemresan blir väl i slutet på Mars skulle jag tro.

 

Nog med fotbollsnack, Izza tycker jag ska berätta mer utöver fotbollen:) haha

 

för måste jag bara säga Grattis till Shari som fyllt 21 och lillebror som blivit byxmyndig( 15).

 

GRATTIS GRATTIS PÅ ER!!

 

Så vad har vi gjort här nere?

 

På alla hjärtans dag så bjöd vi över Louiza, Yonella och Roxanna på Valentines lunch. Vi åt choklad doppade jordgubbar, pannkakor och vit choklad kladdkaka. Det blev en kanon lyckad lunch, med lite present utdelning i slutet.

Jag och Bella hade inte snackat med Lenos eller Mike om att vi skulle hitta på ngt, vi visste inte om dom planerat ngt för oss eller om dom ens köpt ngt till oss. Haha det ända vi visste på ett ungefär var att vi skulle träffa dom på kvällen.

Vi hade köpt ngt litet till dom bara ifall dom skulle dyka upp med ett bukett med rosor till oss och bjuda oss på tre rätters.

 

Måste bara berätta att dagen innan var vi allt förutom lugna, vi fick veta från tränarens son att killarna hade köpt riktigt fina saker till oss. Och vi kände att det vi köpt innan inte räckte till utan var tvungna att lägga till ngt extra för att komplettera det vi redan köpt.

Medans vi är påväg till affären ringer Lenos till My och frågar efter min sko storlek.

Sicken panik jag fick, vem fan köper skor till ngn på alla hjärtans dag?!

 

Jag fick världens panik, jag stressa över till tusen över hur fula skorna skulle vara, vad tusan vet han om snygga tjejskor! Haha jag förberedde mig för det värsta och My fick ett utbrott på mig för att jag stressa över i onödan och det sluta med att jag fick ett utbrott på henne för att hon inte lät mig få panik. Haha jag blev så sur att jag bad Bella stanna bilen och jag promenera hela vägen hem till Louiza. På min lilla vandring så ringde jag Tina och fick berätta lite om min panik till henne, hon lyckades lugna ner mig en stund. När jag väl kom hem till Louiza, så berätta jag för henne vad Lenos tänkte köpa till mig och jag var till 100% säker att dom skulle vara riktigt gräsliga. Eller som vi säger här han skulle ge mig ett par riktiga ”nachpa” skor. Haha

jag hade fortfarande inte hittat ngt till honom men , Bella och My messa mig och sa att jag skulle komma till en smycke affär som om hittat fina smycken för killar. Louiza körde mig och lite skamligt så gick jag in i affären. Haha

men i alla fall jag hitta ett jätte fint armband av läder och lite silver på. Det fick bli det armbandet, han skulle få medan jag fick mina nachpa skor!

 

okej nu åter till alla hjärtans dag, vi hade den mysiga lunchen och sen efter kollade vi på en film,

tiden gick och gick, och jag och Bella hörde inte ngt från killarna och vi började få lite panik. Jag messa Lenos och fråga om vi skulle ses senare på kvällen och det skulle vi. Bella messa mike och fråga vad han gjorde, han skulle sova en stund eftersom han var väldigt trött efter sin match. Detta var ungefär vid 6 tiden.

 

Klockan blev 8...9...10...11 och vi hade fortfarande inte hört ngt från ngn utav dem. Mike svara inte när Bella ringde,s å jag messa Lenos och fråga när han skulle komma, han sa att han väntade på att Mike skulle höra av sig. Mike som antagligen fortfarande låg och sov!!

Kl blev 12 och det var inte längre alla hjärtans dag utan nu var det bara 15 februari.

Nu får det vara nog tänkte vi , blev vi just dissade av våra ”pojkvänner” på alla hjärtans dag.

Vi tog på oss lite extra kläder och gick ut för att gå en runda.

 

Väl på vägen ( pratade vi argt hur tröga killarna är) går vi förbi Mikes hus och precis när vi går förbi och då menar jag precis när vi går förbi messar Mike Bella och frågar vart hon är. Haha jag fattar inte att hon har fått ngt mess utav honom, för det ända hon säger är skynda dig och börjar kubba. Jag kubbar efter och frågar vrf vi just sprang, och då berättar hon att Mike precis skickat sms till henne, medan Bella skrev på telefonen hörde jag att en bil var på väg , jag vet inte hur jag koppla det men jag tar tag i Bella och säger ”kom jag tror det är Lenos som kmr” vi hinner springa in på en annan väg som är lite gömd. Haha och ta mig fan, det är Lenos bil som åker förbi i rask fart. Haha det var riktigt kul, men otroligt barnsligt:)

Bella skickar messet och vi fortsätter vår promenad, vetandes att Lenos och Mike är på väg till oss.

3 minuter senare ringer Lenos till mig och frågar vart vi är, ” we are out walking, where are u?;)”

” Me and Mike are at your house where are u? Come home now, bcs I will go in 15 min”

ohh va arg jag blev när han sa att han bara skulle stanna en kvart. ” No , we cant come home bcs we are out walking and it will take us 20 min to come home” ( det skulle ta 8 min för oss att ta oss hem.)

Ngn min efter ringer My Bella och säger att vi ska komma hem, och vi ville inte det eftersom vi inte hela tiden vill anpassa oss efter dom.

 

Lenos ringer mig sen igen och frågar vart vi är, 5 min senare kommer han och Mike i hans bil och vill köra oss hem, men dom ville bara köra oss hem för att släppa oss där och sedan åka och göra annat ( kan tyvärr inte nämnas vad detta annat är). Dom sa att dom var klara om en timme och att dom skulle komma till oss efter. Vi kom hem ungefär en timme efter

och My fråga vart vi hade varit, ” bara så ni vet har ni varsin present liggandes på era rum”

Gaaaahhh! Jag springer fort som fan för att se paketet, och där ligger den på sängen.

 

Omg omg omg!! jag tog ut skolådan från påsen och öppnade den så jag bara kunde tjuvtitta på dem. Åhhhh Herregud vad är det för fula skor han har köpt mig nu tänkte jag, jag var bered på det värsta, men i den här jävla skolådan. Låg ett par svarta klackskor, precis min smak!!!! åhh herregud jag dog!!

dom var för jävla porriga och sjukt snygga!! ( My hade redan tjuvtittat, för att se om hon skulle gömma sig eller inte)

Asså Lenos satte den riktigt hårt! Haha sjukt snygga skor, öppen tå, perfekt höjd, mums!! Me Love my new SHOES!!!

Bella Fick ett jätte fint guldarmband med diamanter på!!

haha, nu var det bara vi som skulle ge våra presenter till dom, vi la dom ute på balkongen och sa att dom skulle gå ut och röka. Usch jag hatar att öppna och ge presenter när andra ser:)

som tur va öppnade dom inte ngt utav det förens dom kom hem.

 

Haha sicken dag det blev!!

Xoxo

 

Vaaal

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback