Gott och Blandat!

2010-02-05 @ 18:19:49

Tyvärr så blev det ingen seger mot Appolon och det betyder att vi slapp springa runt nakna i Dali :(

trots förlusten var Costas riktigt nöjd med lagets insats och det kändes skönt.

Så vad har hänt mer....jo jag var på möte hos en fotograf som ville få in mig i modell världen. Haha jag fick även veta trots mina ”massiva” vikt att jag har ngr extra kilon:O haha får nog sluta med kakorna. Han var lite skum den killen och sa att han skulle höra av sig och det får vi se hur det blir med det. Hoppas inte det för han var lite läskig på ett sätt! Haha

Var fan sitter dom här ” extra” kilona om jag får fråga? Juste han sa också att jag måste hitta min kvinnliga sida och att vara modell är inte alls likadant som att spela fotboll....hmm det var verkligen ngt nytt för mig. Haha ngn frivillig som vill lära mig?

”Dumma lilla tjockis(fotgraf)”

Vi har hunnit spela ännu en match mot Bafos som vi vann med 15-0 ”kanon kul” match ,som vi här på Cypern brukar säga.

Får inte glömma att gratta en av mina trogna läsare Alexandra a.k.a på 21 års dagen!! hoppas du hade det kanon och att du fick många presenter!! åker du fortfarande runt och glider i din stekar bil?

I söndags var vi och kolla när IFK Göteborg spela sin träningsmatchmot ett ryskt lag. Självklart så vann Göteborgarna men det var nära att de inte gjorde det.

Har även skaffat ett gym kort här i vår lilla by. Så det blir gymmet 3 ggr i veckan!

Jaa det händer inte så mkt mer här än att vi tränar och försöker hitta på ngt att göra på dagarna, tror det blir gokart och paintball snart:)

Vi har borta match på söndag mot ngt lag, kommer inte riktigt ihåg vad dom heter mer än att dom var gröna.

Jag saknar alla hemma jätte mkt och vill jätte jätte gärna åka hem, men jag hoppas det går över snart.

Lilla Alex( min brorsdotter) ringde i söndags och sa att hon längtar efter mig med sin Dunder söta röst usch vad snabbt ögonen fylldes med tårar!!

Naaw lilla Alex!!

aja får sluta skriva nu innan jag börjar lipa!! haha

Kärlek till er alla!!

 

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback