Träningsmatch!

2009-10-14 @ 23:05:34

Spela vår andra träningsmatch idag. Mot ett lag damlag denna gången och inte killar som förra matchen spelades mot....No coments about that game.

 

Vårt passningsspel funka inte alls lika bra som förra matchen, motståndarna tjonga iväg bollen så fort dom fick tillfälle till det.

Och lyssna på detta vi förlora med 2-0. Det var en riktig B***** match asså!! Vi var på deras planhalva hela matchen och ändå lyckas dom göra två fattiga mål på oss!! Jag kan ju även säga att dom inte spelar som hemma i Sverige, riktigt riktigt fula var detta laget. När man hade gått förbi en eller två spelare kom det en spark eller en jävligt seg glidtackling som inte var i närheten av bollen.

Riktigt hög skadenivå här (pappa!) haha

Det var väldigt svårt att spela mot dem efter som dom hade i princip hela sitt lag som försvarare. Sen hade vi även otur på mål. Tror det var två ribb träffar och en nick som rulla på mållinjen!!

 

Lyssna på den här !! Jag spelar på innemittfältet:O sist jag gjorde det spela jag med mitt gamla 89 lag. Tränaren ropar CROSS typ hela tiden för att man ska slå den där jävla cross bollen som inte allltid funkar. Och sen så fort jag får bollen på mitten ska jag springa rätt fram och skjuta för jag har ett bra skott. Jag får typ panik på dom haha dom plockar ut sina individualister och sen ska vi utgå från det. Det som inte är så bra är att några utav oss lyssnar på exakt det han säger och gör inget annat! Så jävla irriterande när det är för styrt utav tränaren och spelaren själv glömmer av att agera utan att ha fått ett kommando!

 

Jaja nu orkar jag inte gå in mer på det. Har ju bara vart här en vecka och jag kmr väl in i det, inte för mkt hoppas jag bara.

Vad ska man göra imon är frågan?

Hänga vid poolen eller tvätta smutstvätt?

Hmm...

 

Jag tror jag hänger vid poolen och tar det lugnt efter den hemska matchen som vi spela idag.

 

Ha det fint så länge mina kära läsare

 

Xoxo

 

Vaal Baal


Kommentarer

Postat av: BOBITA

ta på dig hör plågg så du behöva höra tränare.

roligt att läsa.

2009-10-15 @ 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback