Stackars Trollis!

2009-10-15 @ 15:03:07

Hur många har hört att Trollsländan bara lever i en dag? (My räcker upp en hand)

Detta är inte sant! Jag googlade nyss upp lite fakta och fick reda på att dom lever i några veckor eller månader. Och det är inte alls mkt om man tänker på dom som tycker att människans liv är kort.

Men nu undrar ni säkert varför jag pratar om trollsländor. Jo det skall jag allt ta och berätta för er...

 

Tidigare idag när vi tjejer var vid poolen och hängde så DÖDADE Åsa en trollslända!!

En trollslända som inte gjort ngt ont mot oss! Utan en trollslända som flög runt och brydde sig om sina egna bekymmer.

Hade det varit en geting eller en fluga( det finns för många flugor här nere) så hade det inte gjort ngt. Men en Trollslända!! Vad fan tänkte hon med?! Trollsländan som bara lever i en dag, en dag ( nu vet ju jag att det inte stämmer, men det visste jag inte då.) den var så fridfull när den flög helt oskyldigt vid poolen och lekte med sina kamrater. Eller vad fan vet jag det kunde vart hans familj, hans barn?! Så kommer Åsa med sin jävla stadium toffla och slår ihjäl den!!

Vad/Vem gav henne rätten att döda den? Jag blev riktigt upprörd av detta. Men som jag lärt mig själv av mina misstag  kmr nog Åsa att göra detsamma.

” what goes around, comes around” so Beware Åsa, Beware!!Trollsländan som befinner sig nu i trollsländshimlen


Kommentarer

Postat av: bettan

hahahahah kan verkligen se å höra hur arg du blir å ska fråga sätta varför man döda den. haha!!! Plus ditt j*vla ordspråk som jag med säger ( förvånadsvärt att vi tar efter varnan, hmm ;) ) "What goes around, comes around" haha så se upp åsa ;)

Miss ya, and I wanna kiss ya <3

2009-10-15 @ 15:15:22

Postat av: alexandra

oooooooohhh, drama! i like! hehe

2009-10-15 @ 21:00:08

Postat av: johanna

Jag hör verkligen din röst -precis- när jag läser, din röst och din inlevelse! Ååh!

2009-10-16 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback