Sol sol sol!

2009-10-15 @ 14:21:49

Jaa nu ligger man vid poolen och har det skönt:)

 

Hmm hur varmt kan det vara tro? Jag skulle gissa på 7 grader, oj förlåt det är ju hemma det är så ”varmt” haha. 30 graders sol och en skön svalkandes pool är det som väntar på mig.

 

Vet inte om vi har träning ikväll med tanke på att vi har spelat två matcher rätt så tätt inpå varandra. Så en vilodag hade inte vart fel för kroppen.

 

Vad fan ska jag skriva om då? Ni vet redan att jag ligger och softar vid en skön och svalkande pool. Så det behöver jag ju inte skriva om direkt. Eller jo, kan ju berätta om vad som händer imon här vid poolen eller rättare sagt vårt klubbhus.

Det är fest här imon och hela vårt lag plus några andra viktiga personer ska vara här och spela bingo .

Det är ngn slags rikemans tillställning för det kostar 100€ att komma in. Haha sicken pimpad fest.

Vårt lag slipper naturligtvis att betala för vi är ju v.i.p;) haha

 

Juste glömde berätta att jag fick en målning av en av sponsorerna som present igår efter matchen. Hoppas inte det var ngn baktanke med det...

Ska ta en bild utav den och visa er hur den ser ut.

 

Nä nu orkar jag inte mer!! Dör av värmeslag:)

 

Tjipp tjopp dags för ett dopp

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: alexandra

fan va BALLT :D

2009-10-15 @ 21:00:42

Postat av: yazzifizzel

Vilket sexigt hopp du gör dark chocklad ;)...... i love u, u love me :) boja

2009-10-16 @ 15:33:52

Postat av: L0

baby baby baby! haha hopp i poolen:D

2009-10-18 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback