...

2009-10-18 @ 16:59:27

Ja ni undrar ju säkert vad det var som hände igår efter festen...

vi hade lite efterfest i vårat hus för oss själva och rumänskorna( inklusive whisky bruden). Alla rumänskor (alla är inte från Rumänien dock. Det underlättar bara att skriva så förtillfället.) kom inte, bara två utav 7. Målvakten Any , vänster mittfältaren Roxanna och Whisky bruden Louisa såklart, Haha henne får vi inte glömma. I alla fall så fick vi besök utav dem och vi satt och hade trevligt på våran balkong (med Absolut vodka from Sweden of course). (Mamma du kan fortf vara lugn för jag drack ingen vodka(A) ). Vi lekte ngr lekar och tiden bara gick och gick.... jag gick och la mig när jag kände att sängen kallade på mig med hans vackra stämma! Även om jag vet vad som hände efter att jag gått och lagt mig är det inte min historia att berätta:) You cant kiss and tell haha (elakt jag vet, för det hände en hel del!)

men men dagen därpå skulle jag, Elin och Bella åka och handla mat med Gorgia kl halv tio på morgonen. Det var väldigt tidigt eftersom jag gick och la mig vid 4 ungefär. När jag står och fixar lite frulle i köket , hör jag ngt prassel från vardagsrum nr 2 . Ppå väg ut från köket för att se vad prasslet kmr ifrån, möter jag Louisa ( whisky bruden) med världens tröttaste ögon och en riktigt bad hairday! Haha hon hade tydligen somnat på soffan och hennes föräldrar, hade varit sjukt oroliga för dom visste inte vart hon var och fick inte tag på henne, för hennes mobil hade blivit dygnsur när hon knuffades i poolen.

Det hände lite annat också som jag fick reda på från Gorgia. Och Chostas var inte så glad över vårt ”stå hej” mitt i natten. Efter vi vart och handlat all mat, hade vi tänkt åka till poolen för att svalka oss i denna 30 graders värme:). Vi packade in varorna i kylen och skulle precis börja packa för ett dopp och min telefon ringde. Det var Gorgia som sa att Chostas var på väg för att skjutsa oss till poolen, men My fick inte följa med för gårdagens incident...

Jag stod vid Mys sida och strejkade pool besöket medan de andra åkte och stekte dom jävlarna:) haha.

Men jag hade även lovat mamma att inte ligga i solen för mkt så jag tog tillfället i akt, naaw lilla mamsen!:).

 

Vet inte varför My blev bojkottad, men det skulle vi få reda på kl 18:00 hemma hos Chostas. Så det ända vi två kunde göra var att sitta och vänta.

Kl 18:00 var vi hos Chostas även rumänskornavar där för att invänta vår dom.

 

Dumm dum duumm...(drama melodi)

 

Han hade fått klagomål av , polisen , prästen och våra grannar som sa att vi hade varit för högljuda när vi satt och umgicks på balkongen. Vårt möte handlade om att vi måste säga till honom vad vi tänker göra och om vi vill göra ngt spec. t.e.x Gå och festa utanför byn på ngn klubb i dom lite större städerna.

Jag kan säga såhär, trodde det skulle vara allvarligare snack än var det vart. Men han glömde snabbt att han var arg, om han ens var det och börja åter igen prata om hur mkt han vill vinna ligan! Finns nog ingen med så mkt hjärta som den mannen har. Han bryr sig verkligen om allt och alla. Ska hälsa till dig pappa från honom ” I love your father”. Haha han är jätte rolig men sin skeva engelska.

 

Efter mötet, gick vi hem och käka tacos:) det var super gott. Nu ligger jag i sängen och ska sova, match imon.

Så ha det fint så länge ska jag berätta en annan sak om Rumänskorna imon:)

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: Isa

Vaaaal bAAAAL! Hänger inte riktigt med i svängarna då :P (kom i i bloggen lite sent) Vi får nog ta oss en ordentlig skypedate väldigt snart! är du ledig imorn vännen? Fett skönt tränare ni verkar ha :) Myyyyys. Ni verkar ha det underbart! ALltid sol eller? På lördag reser vi lite kort till lite varmare breddgrader iaf (Roooooma) Tvekar dock om man kan bada,haha :P höres my darling

2009-10-22 @ 21:15:00

Postat av: Isa

Btw när jag ändå är på din blogg: checka min blogg sen http://bloggbyisa.blogg.se/?tmp=15003421

Kommer ha den som resedagbok :)

puussss

2009-10-22 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback