En vecka har gått!

2009-10-13 @ 22:41:29

Ja nu har man vart här i en vecka då, och det känns som man vart här längre.

Känns nog som längre eftersom i inte gör ngt på dagarna! Hehe

 

Idag iallafall åkte vi ut till vår klubbstuga, lr rättare sagt ”klubbmansion”. Riktigt stort hus, och riktigt fint!! En fin pool och fin uteservering. Om jag inte trodde på lyx innan så gör jag definitivt det nu!! haha

 

Jaa vad ska man berätta mer om ens liv här på cypern?

Kanske lite om fotbollen, det är ju ändå därför jag är här:)

hade träningsmatch mot killar igår. Det var väl sisådär roligt eftersom dom är typ 10 ggr så snabbare än en. Men lagmässigt så spela vi väldigt bra ihop med tanke på att jag bara spelat ihop med My innan. Även rumänskorna klicka det med:) känns som om det ändå kan bli rätt så bra.

Har även en träningsmatch imorgon mot ngt tjejlag vet inte vad dom heter, tränaren ville att det skulle vara en hemlighet. Så att ingen kunde komma och spionera på oss.

 

 

Hmm har det hänt ngt mer? Nja dom som har hört annat från mig vet ju om det hänt ngt annat smaskigt! Haha

 

Jag får återkomma mer imon med lite mer details om saker som hände under förra veckan och som kmr hända denna veckan. Även om matchen såklart! Haha

 

Godnatt sov gott!



Kommentarer

Postat av: alexandra

spännande där att tränaren var orolig över spionage! hihi. UPPDATERA! :D

2009-10-14 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback