Drama Drama Drama Queen!

2009-10-17 @ 16:30:13

 

Igår var det fest, för oss spelare i den ”lilla” klubbstugan:). Det var även sagt att vi skulle spela bingo, men den kom aldrig under kvällens gång. Fan säger jag som kände mig riktigt taggad för att ta hem segern över de 20.000 kronorna som man kunde vinna! :D

Under kvällens gång så bjöds det på buffé med en massa cypriotiska rätter. Vi blev presenterade för alla gäster och fick stå och vinka fint från en slags balkong. Sen var det dags för att bli fotad med folk:) haha äkta krydd var det på allt. Alla ville ta kort ”with the centerforward” haha. Jag fick frågan om vad jag skulle göra när jag gör mål, ”I will do the samba” (gör en liten samba dans). Haha skulle inte gjort det fick typ visa den 20 ggr om för alla ville se. Haha Sinnes!

Vi hade en Dj som spelade all möjlig musik, blev lite besviken på att ingen förutom jag hade lust att gå loss när han spela ´Singel ladies´;).

Folk var lite blyga i början så dansgolvet var rätt så tomt. Men när spriten börjat sjunga sin visa , började fler och fler våga sig upp till dansgolvet. En tjej i laget var en riktig tuffing, hon drack ren whisky straight up! Som tur var hade jag på mig min finaste klänning så jag kände att det inte passa att köra på haha ( mamma du kan vara lugn).

Mer dans och sång blev det, Men det slutade inte där. Eftersom det fanns en pool(ni vet redan vad jag ska säga om poolen jag vet, men jag säger det ändå) precis vid dansgolvet, så var det ju såklart ngn som blev ramla i eller blev ner knuffad. Klockor, mobiler och mer klockor blev förstörda. Jag satt fint och lugnt på min stol och hade min klänning i tankarna, ”jag får inte bli blöt, jag får inte blir blöt”.

Efter ännu mer fylldans och fyllebad, var det dags att åka hem, tack och lov tänkte jag. Jag klara mig och rätt som det var precis när jag reste mig upp knuffa whisky tjejen i mig. Noo!! My fucking dress, are you fucking insane?!

 

Haha det trodde ni va?:)

Jag blev aldrig i knuffad:) Jag ljög!!

 

Vi åkte hem iallafall, och vi bjöd över rumänskorna på efterfest. Hur skulle detta sluta?

Inte så bra om jag ska berätta hela sanningen. Whisky bruden däckade hemma hos oss och hennes föräldrar var skogstokiga av oro. Sen hände lite annat som inte kan nämnas och ngr av oss har hamnat i skiten tror jag (mamma du kan fortf vara lugn, jag gick och la mig tidigt haha). But no more coments about what happend yesterday. Beacuse what happends in cyprus stays in cyprus.

 

Måste dra mig nu, alldeles för varmt för att sitta still:)

 

Se ya, dont wanna be ya!

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback