Amen

2009-10-24 @ 13:29:37

Efter tisdagens träning, som jag inte var med på pga att jag gjorde illa mitt knä under måndagens träningsmatchen (Så det kanske blir läkaren om ngr dagar:S). I alla fall efter tisdagens träning så kom det en präst som skulle lägga en välsignelse över oss och ge oss styrka för att bli the champions.

;Whit all thew respect så var det faktiskt rätt så roligt när man tänker efter, jag bara härmade alla andra och försökte till och med ”sjunga” med trots att jag inte förstod ett enda ord av va de sa. Han kunde lika gärna ha sålt våra själar till djävulen vad fan vet jag, nä usch det var hemskt sagt.

Det var i alla fall en ny upplevelse för mig. Tyckte det var en väldigt fin tanke av coachen och att han verkligen vill ha all lycka och framgång för laget.

 

Jag kan berätta lite mer om min tränare. Chostas (Kostas). Som jag säkert redan har nämnt är han nog en av de snällaste personer jag träffat detta är utanför plan.

På plan, är han nog den tokigaste och galnaste tränaren jag haft. Jag tror jag snart kmr få en hjärtattack av den stress han ibland kan tillföra under träningar och matcher. ”VAAALERII Shoot!!”

” Valerie I like your shoot” ”CROOOSS” ”Change the ball, change the ball” (byt kant byt kant menar han med detta). Visste ska en tränare prata på sidan men det stundtals går han över gränsen.( ännu en kulturkrock som jag har svårt att hantera).

 

Jag måste bara berätta en till sak innan jag drar iväg till träningen. Jag har fans, men inte vilka fans som helst. Usch jag mår illa av bara själva tanken på dom haha. Nu ska jag förklara, dessa två gubbar har varsin ölkagge, varsin flint och bara en massa äcklighet över sig. Dom bor inte ens i samma by utan en mobbad by 15 min från Dali. Dom har varit på alla våra träningsmatcher och dom var även på festen (det var där vi träffades för första gången). På matcherna under spelets gång ropar dom ”valerie, valerie” och vinkar fult som att dom ser mig på andra sidan gatan eller ngt. Jag låtsas inte höra dem, för jag är så inne i matchen. Och efter matchen vill en utav dom ( han den lite mörkare) alltid hälsa och skaka hand och säga ngt helt oväsentligt med sin krassliga engelska. Och varje gång försöker jag ge ett trevligt leende tbx men det följs efter en kraftig rysning som borrar igenom hela min kropp!!

What a fuck happend with all the good guys? Inte är dom i cypern i alla fall.

Haha

 

han i svart är värst! Usch!!

har mer att berätta men får ta den en annan gång

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: bobita

Vaalleeri!!!! långar bollar Bo Bengt. det blir en vints på första matche med 3 -0 och hälsa han

2009-10-29 @ 23:32:55

Postat av: alexandra

HAHAHAHAHAHHA!!

2009-11-04 @ 17:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback