Lång natt!

2009-11-19 @ 15:51:14

Matchen i lördags gick inte som vi tänkt lr rättare sagt som tränarna drömt om. ” Vamos will Fly on Saturday”.

Exakt så gick det inte till. Det blev stor förlust mot Apollon med 6-1, men jag kan säga såhär att dom spela riktigt bra fotboll. Dom hittade varandra med förbinda ögon typ.

Finns inte så mkt att säga om matchen än att vi torska stort mot ett lag som var högt upp i det blå och lattja riktig bra fotboll.

Det var ju lovat party om det blivit ngn vinst och jag kunde min outfit utantill. Men ack det blev ej så! Jag tänkte i all fall inte sova, så jag gick hem till rumänskorna och där var det ”livat” det var lite segt i början, besvikelse för matchen men sen blev det Lekar, våldsam blindbock och läskig mörk kurragömma.

Det sluta med att jag stanna kvar hela natten och dygna med Whisky bruden, Ksenja och Ani.

Jag och Ani satt uppe och snacka om hennes liv, shit den tjejen har vart med om mkt saker, säger bara gängmedlem.... haha lr rättare sagt gängledare.

Tror hon låg och snacka om sig själv i 3 hela timmar, om verklige allt. Sen kom vi över på mig och jag skulle berätta om mitt ”liv” haha som inte var någonstans i närheten av hennes liv. Tror jag snacka i 5 min tills hon sa ” We should sleep now, I´m tired”

haha höll på att dö av flabb. Sicken diss hon langade.

Jag och Whisky bruden åkte hem vid 7 ngn gång. Hopp i säng och försöka få lite sömn.

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback