Hokus Pokus

2009-11-04 @ 22:36:07

Drama Drama and more Drama. And I´m a fucking Drama Queen so ofcourse I started it all!

Efter söndagens förlust, berättar vår kära tränare att vi ska börja dricka och äta tillskott så vi kan börja vinna matcherna, eftersom vi har ännu två viktiga matcher framöver .

Asså det är ingen små saker han har köpt in, utan produkter för flera tusen lappar. Haha han är fan Crazy(re). Jag vägrar iallafall att ta ngr dyra tillskott, får prata först med Lisa och se om det är ngt att ha.

Åter till ”the drama”

när jag fick reda på att vi skulle börja ta ”vitamins” som dom sa för att börja vinna matcherna, det var då det lilla (notera att lilla är understruket ) flippet kom. Jag räcker upp handen och säger ” I´m not going to take any vitamins” haha, jag skulle inte ha sagt det för sen fick jag höra ungefär hundrasjutioelva gånger om att det inte var ngr doping preparat och att det inte var farligt att äta dom. ” you will fly after and it will make you strong” vad fan hade du trott om ngn väljer dom orden till dig haha;)

En annan sak jag sa till efter att de berättat om det goda nyheterna om vår nya frälsning, ifrågasatte jag våra träningar, jag kan ju fan dom utan till nu. Nu kom det riktiga bitch flippet fram haha. Sen jag kom hit har vi sprungit konstant i världens segaste tempo. Vad hände med intervallerna, dom måste vara överskattade i cypern. Kan inte fatta att jag säger detta men jag saknar fan Torbjörn Nilssons intervaller om man nu måste springa,Även Fredriks Idioter!! iallafall på gårdagens träning efter inget bolls spel ska vi springa ännu mer, Hell No I wont go!

Is something wrong re Valeriemo?”

haha varnar för bitch flippet!! ”yes ofcourse something is wrong, we run every day! My legs are tired!!” haha Drama drama för sen kmr Marius(assisterande tränaren även kalled för ”män som hatar kvinnor” för han ser ut som en sån typ. Ja jag vet en hemsk sak att säga men who gives a shit) och flippar över på mig som typ hela tiden klagat på hans träningar som är sämre än vad barnen som går på fotbollsskola får. ( omg jag låter inte alls bitter, måste nog vara den där veckan imånaden)

Efter träningen så får alla stanna kvar och prata om vad problemet är( mitt problem) haha kan säga såhär, att man får nog säga vad man menar jävligt många gånger, för att få fram det man menar speciellt till mansgrisen ( Män som hatar kvinnor) btw han är typ 40 bast och har en 21 årig brud.

Mansgrisen, satt och predika hur man ska träna och springa för att orka spela och bla bla bla orkade faktist inte lyssna på det han sa var det var bara en massa Bullshit. Usch jag vill inte ens gå in på flippet han fick när han berätta om hur man ska träna. Säger bara, frågar man Mansgrisen om fotboll tror jag faktis en florist kan ge ett bättre svar än vad han kan. Usch!!

 

Tillslut förstod dom vad jag mena med varierande träningar och allt blev ”frid och fröjd”

jäjä får se hur dom följande träningarna kmr att se ut.

 

I´ll keep in touch och en bild på mansgrisen kmr snart.

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback