Fjärde Omgången

2009-11-25 @ 13:57:56

Idag bär det av till ännu en bortamatch. Två timmars körning, får se hur det går att spela på det. Har inte kunnat träna fullt ut hela veckan för att jag har små känningar i framsida lår. Tror inte det blir hela 90 min för mig idag, vi får se.

En annan rolig sak som händer idag eller ah, inatt kmr Louise Nordenberg hit!:D

Jag hoppas solen skiner extra mkt nu under veckan som hon är här. Det ända hon har frågat mig i telefon är ” kan man sola”, ”är det så varmt att du kan gå i bikini och bli brun” haha Nej Louise:) det är inte så varmt. Men solen skiner lite i alla fall och det är ändå ngt. Men sen i fredags har solen faktiskt vart framme lite extra , nog bara för att Loolo kmr och hälsar på!! Jiiippi!!

Xoxo

 

Vaal

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback