Dum & Dummare

2009-11-25 @ 13:45:44

Jaa nu har jag gjort ngt galet igen!! Inte ngt jag är stolt över.

Vi( Jag, Bella, Åsa och My) hade blivit lovade att få köra med Whisky brudens bil ( dom som hade körkort så att säga). Det var automat så det var bara att tuta och köra, inte så svårt. Och sen var det ju på vänster sidan också, men det känns helt naturligt nu när man har varit här ett tag.

Jag körde runt, runt ,runt i byn och sen lite ute på landsbygden. Bella körde efter mig och det gick fint fint.

Sen sa vi att Åsa (utan körkort) kunde få köra upp för vår gata till huset. Men whisky bruden tyckte allt att hon kunde köra lite till haha. På med säkerhetsbältena VA FAN!!

Det gick jätte bra för Åsa, lite hackigt och så men det var ingen fara. Vad som hände sen när vi körde och skulle svänga vänster vid en STOP skylt, håller jag nog för mig själv haha. Nog mest bara för att inte stressa upp min kära Mor. ” Det som händer i Cypern stannar i Cypern”

Det låg en död liten Kattunge på vägen:( som jag retar ”sländan” att det var hon som tog den unge kattens liv. Haha jag vet att jag är elak, men hallå det är ju ”Sländan” vi pratar om!! Det är ju förfan ”sländan” vi snackar om.

Det viktigaste är att vi alla mår bra och att alla överlevde;) haha

 

Mamma du kan ta det lugnt:D

 

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback