Black Diamond

2009-11-13 @ 18:08:00

Tredje omgången börjar närma sig och motståndet är Apollon. Det blir ett tufft motstånd, det går rykten om att de inte förlorat på ett bra tag. Ända sen i början på veckan har man känt av nervositeten, mest från Chostas. Vi dricker ännu mer vitamin dricka och han är övertygad om att det blir en seger. Så känner inte jag riktigt utan får se på lördag vad man har för känsla och göra det till en riktig drivande känsla. På träningen idag locka han med glass för den som kom först i 20 meters löpningarna, jag vann 4 glassar:)haha har lovat bort en till ”sländan” sen har jag tre för mig själv. När jag fråga honom när jag skulle få mina glassar börja han snacka om att jag skulle få ngn jävla Black Diamond om vi vinner hela skiten haha min coach är sinnes galen. ”crazyre” som dom säger här.

Under veckan har vi fått olika ”önskemål” iallafall jag och My.

Till mig sa Chostas att han vill ha ett hattrick men det slår nog inte det han önskade från My. Hon skulle finta 1-2 spelare och väl inne i straffområdet och hon blir knuffad lite skulle hon lägga sig och söka straff.

Sen har det inte hänt så mkt mer galet, får se efter lördagens match hur allt är.

Vinner vi ska vi få åka till salongen allihopa och sen blir det utgång. Vinner vi inte blir det bums hopp i säng!

Åhh hoppas fan inte det blir bums hopp i säng...

Xoxo

Vaal

 


Kommentarer

Postat av: shari

GLÖM INTE NÄR BOLLEN ÄR DIN SÅ ÄR DET DIN!!!

2009-11-14 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback