Andra omgången

2009-11-06 @ 17:34:39

Imorgon spelar vi vår andra seriematch mot Salamina, Systrarna Örthendal och Emina spelar där så det kmr att bli ett spännande möte. För er som inte vet vilka de som jag nyss nämnde är. Det är 3 andra svenskor som flyttade ner hit förra säsongen fast då spelade de i Aek tror jag dom heter men bytte lag mitt under säsong pga av vissa komplikationer.

Jag har inte så mkt att säga mer än att idag händer inte så mkt mer än att ta det lugnt och ladda inför morgondagens hemma match.

Jag skulle även vilja tillägna detta inlägget till Yazzmine och Isabelle som påbörjar deras 6 månaders resa till Filippinerna och Australien! Hoppas ni får en underbar resa! Så ses vi till sommaren:D

puss puss på er(L)

 

till er andra vart ni än är, ha det för jävla gött vettja;)

Xoxo

Vaal


Kommentarer

Postat av: alexandra

vadå förstört? det ser ju jättebra ut! :)



bra att du står på dig där nere val! fortsätt att skriva om alla dispyter och fajter, i like.

2009-11-08 @ 21:43:45

Postat av: Isaaa

Tja bruden! Nu har vi net här alltså. på hotellet. så vi ha rlite mer världskol. känns skönt. blev väldigt glad när jag läste detta inlägg :) även om vi har vart på resa nu ett tag. idag har jag solat helt utan solkräm (idiot idiot idiot!) och har fetare googlebränna än jag hade i Chamonix.fyfyfy.oh ikväll är vår sista festkväll här på boracay.uhhhhuuu. inte najs. det som är najs är att vi snart ska få se lite mer av los filippinos :D



Vad sker emd diG?? läste att ni förlorat. sånt sker, men har laget kommit igång nu eller? framförallt, har du det bra?????



xoxo din alldeles speciella, brända Isa

2009-11-21 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback