Home Sweet Home!

2009-12-27 @ 18:36:17

Ja nu har jag var varit hemma i en vecka och det har gått väldigt väldigt fort! Bara en vecka kvar innan jag åker tbx. Och jag har inte ens hunnit träffa alla som jag vill träffa.

Annars här hemma är det fullt hus och min syster är här med sina två barn, den yngsta är 6 månader Nelson heter han. Lilla Nelson är Superduper söt men han har en nackdel. Han skriker 24/7 , omg jag tror jag blir galen, riktigt galen!!

 

Bortsett från bäbisen som skriker så känns det skönt att få vara hemme, komma bort från ”dårhuset” som vi kallade det:)

 

Kmr kännas konstigt när jag är tbx då är det bara jag och My som är dom ända svenskarna.

 

”Patienterna har lämnat dårhuset” tårar rinner

 

XoXo

Vaal



Kommentarer

Postat av: Mongo

Patienterna har lämnat dårhuset? haha du e störd

2009-12-29 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback