HOLY SHIT!!

2009-12-11 @ 18:57:40

Jag tror jag sket på mig inatt asså!

Det åskade som satan inatt, aldrig har jag hört en så stark åska. Trodde det var krig utanför lät som om missiler släpptes precis utanför huset. Och åskan omg åskan, Sveriges åska kan slänga sig i väggen tre ggr om. Det kändes som om den var precis ovanför huset och att den skulle slå ner rätt in i huset och in i min säng!!

Den sista åskan som small jag vet inte vad som hände men den small så högt att jag trodde hela huset skulle braka sönder!! Jag skrek ”Holy Shit”(enligt Bella) och slängde mig så långt in under täcket som det bara gick!

 

Xoxo

 

Vaal


Kommentarer

Postat av: Bellan

Haj hjartat!!! Alltfor illa med kommunikationen har va! Alskar dig, saknar dig. Ser att du mar bra. Vi mar ocksa valdigt bra. Tell me about the love!

Imorn flyttar vi in i vart hus. Skype onsdag?!!! ar ledig hela dagen!



Pussspusspuss Alsko!

2009-12-14 @ 00:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback