Hej Allihopa!!

2009-12-11 @ 18:54:06

Jag måste bara börja med att be om ursäkt ( Mamma och Alexandra) för min frånvaro. Jag vet inte vad som flugit i mig, eller ja det vet jag faktiskt ”kärlek”, men nu har jag bestämt mig för att inte toffla runt efter den(honom) utan låta den komma till mig haha;)

Så vad har hänt här på Cypern under min Törnrosa tupplur?

Louise har vart här och hälsat på och som tur var det sol hela veckan som hon var här. Den veckan mötte vi botten laget Amok tror jag dom hette, det var nära på att det blev lika den matchen för vi hade inte turen på vår sida när det gällde att få in bollen i mål. Tror nog inte jag spelat en sån match och fått femhundrasjutiotvå chanser och bara satt två utav dem!! Hade vi inte vunnit den matchen hade det inte blivit ngn utgång senare på kvällen och då hade jag inte fått ha på mig min ROSA klänning ( så snygg att den dödar allt i ens sikte). Så när jag satta det andra och avgörande målet så visste jag att klänningen och jag skulle bli ett för kvällen!!

Det var jag ,Louise, Bella och Frida som hängde med killarna till en klubb som hette Nuevo. Det bästa med Nuevo var att det var öppen bar!!:D Prisa gudarna för öppen bar Haha!!

 

Sen har jag även gjort mitt SAT-prov inför Usa:) gud siken huvudvärk jag fick efter dom timmarna.

Direkt efter provet skulle jag till Ayia Napa för att spela match mot AEK ( där tre andra svenskar spelar) men som tur var hade det regnat för mkt och matchen blev flyttad till Onsdag. Både jag och min hjärna var väldigt tacksamma för det.

 

Så nu var det match mot AEK mitt i veckan och jag trodde inte det skulle gå så bra som det gick för oss. För halva laget hade många skavanker och var lite små sjuka. Men vi spöa helt enkelt skiten ur våra motståndare och tog hem segern med 5-1:)

 

Nu har vi en match på Lördag också och jag hoppas verkligen det blir utgång efter denna matchen om vi vinner. Men dom vi ska spela mot är riktigt fula i sitt spel. Fula glidtacklingar, armbågar och

järndubbar( den sista krydda jag på Mohahaha)

 

Återkommer med match resultat senare *promise^^*

Xoxo

Vaal

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback